10 Οκτ 2013

ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ  ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑΣ


  Σάββατο 19  Οκτωβρίου  2013 (9:00 – 16:00)
Αμφιθέατρο Χωρεμείου Ερευνητικού Εργαστηρίου
Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία», Γουδή, Αθήνα




Πληροφορίες:  www.specialeducation.gr
                         unionpeep@gmail.com
                         Τηλ.:  6978042337 & 6973384143


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ

9:00-9:30:  Εγγραφές
9:30-9:45:  Έναρξη - Χαιρετισμοί

9:45 – 11:40:    1η Συνεδρία    ΔΕΠ-Υ
Προεδρείο: Κόρπα Τερψιχόρη - Σκαλούμπακας Χρήστος

Χανιώτη Έλενα, Τ.Ε. του 5ου  Δ.Σ. Κηφισιάς
Συνεργασία Τμήματος Ένταξης και Παράλληλης Στήριξης για την εφαρμογή προγράμματος βιωματικής μάθησης στα μαθηματικά σε παιδί με Αυτισμό και ΔΕΠ-Υ

Α. Παπαευαγγέλου (εργοθεραπεύτρια) - Α. Σέμκου (ψυχολόγος) - Α. Μπέκα (παιδοψυχίατρος), Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Γ.Ν. Γ. Παπανικολάου
Ομάδα Κοινωνικών Δεξιοτήτων Παιδιών με ΔΕΠ-Υ, στο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο του Γ.Ν.  Γ. Παπανικολάου
Ομάδα παιχνιδιού γονέα - παιδιού (PCIT),  στο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο του Γ.Ν.  Γ. Παπανικολάου

Μαυρουδής Γρηγόρης & Φαλακίδου Μαρία, 2ο Δ.Σ. Ν. Μηχανιώνας
Πρόγραμμα προσαρμογής των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, ΔΕΠ-Υ και χαμηλή σχολική επίδοση στο Γυμνάσιο.

Φωτεινή Γκουντουβά, Τ.Ε. του 20ο Δ.Σ. Λάρισας,
Η   συμβολή των  ΤΠΕ, των προγραμμάτων Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στην τροποποίηση συμπεριφοράς  μαθητών με ΔΕΠ/Υ. (Μελέτη περίπτωσης).

Λύρας Δημήτρης, 6ο Δ.Σ. Κηφισιάς
Τα ζευγάρια του πίνακα πολλαπλασιασμού
11:20 – 11:40  Συζήτηση
11:40 – 12:00:  Διάλειμμα

12:00 – 13:45:  2η Συνεδρία
Προεδρείο: Δαρβούδης Αθανάσιος -  Νάνου Ανδρομάχη

Νικολαΐδου Ξανθίππη, Μοσχονάς Νικόλαος, Μανούσακα Αλεξάνδρα & Σφακιανάκη Χρύσα,  Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Ρεθύμνου
«Εγώ και Εσύ ας γίνουμε Εμείς»

Νικολαΐδου Ξανθίππη & Ρέβη Χριστιάννα, Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Ρεθύμνου
«Τα συναισθήματά μας στη ζωή μας»

Βογιατζή Μαρία, Τσιμιτσέλης Ιωάννης & Σταμάτη Νίκη
Αυτισμός και κατανόηση συναισθημάτων
     Αναγνώστου Βασιλική, Μπούμη Μαρτίνα & Σωτηρακοπούλου Νεφέλη
     Η αποτελεσματικότητα των Κοινωνικών Ιστοριών στη μείωση των επιθετικών συμπεριφορών παιδιού       
     προσχολικής ηλικίας με ΔΑΔ
     Δαμανάκη Μαρία, Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Αιγάλεω
     Εφαρμογή εξατομικευμένης εκπαιδευτικής παρέμβασης σε μαθήτρια με Δ.Α.Δ.  με συμπεριφορά σχολικής     
     άρνησης
     Α. Κατσίκα, Κ. Ξηράκη, Σ. Φωκά, Μ. Μυλωνοπούλου, Μ. Σταυρούλου,  Κ. Μοντεσάντου & Α.     
     Καραμπίνη, Κέντρο Νευροεξελικτικής Αγωγής του Παιδιού
     Εφαρμογή μοντέλου εκπαίδευσης ΤΕΑCCH σε ημερήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για παιδιά με ΔΑΔ.
     Κατσάρης Ηρακλής,   Τσομπανίδου Δήμητρα &  Μήτσου Ευθαλεία, 1ο Δ.Σ.  Πυλίου-Κω
     Έχω το δικαίωμα να είμαι διαφορετικός…
     13:25 -13:45: Συζήτηση
     13:45 – 14:00: Διάλειμμα
     14:00 – 15:40:  3η Συνεδρία
     Προεδρείο: Παπαδόπουλος Αθανάσιος & Σταυρόπουλος Βασίλειος
    Θεοδωρίδου Σοφία & Πανουσιάδου Μαρία, Τ.Ε Δ.Σ. Αστυπάλαιας & 15ο Δ.Σ. Ευόσμου Θεσ/
    νίκης
    Πρόταση δημιουργικής παραγωγής από μαθητές ειδικής και γενικής εκπαίδευσης : Το  Etwinning έργο μας
    Λούλα Ουρανία, Ειδικό Γυμνάσιο Ηρακλείου
     Ας Παίξουμε στα Αγγλικά
    Κοκκώνη Ανθή & Περικλέους Κατερίνα (Λεξιμάθεια)
    Safe & Sound, μαθαίνοντας  τ’ Αγγλικά εύκολα
    Μαρίνου Δανάη & Βασιλείου Ελένη, Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Πειραιά
    Η Μουσική και η Τεχνολογία
    Βασιλείου Ελένη & Μαρίνου Δανάη, Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Πειραιά
    Ύφασμα και Επιχειρηματικότητα
    Γεωργία-Ανθή Κοντολέων,  Δ/νση Β΄/βαθμιας Εκπ/σης Β΄ Αθήνας
   Ομαδοσυνεργατικό Πρόγραμμα Παράλληλης Στήριξης μαθήτριας με κινητική και αισθητηριακή αναπηρία 
   στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, στα μαθήματα των Θετικών Επιστημών

    15:15-15:40: Συζήτηση - Συμπεράσματα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας ή οποιαδήποτε απορία ή ερώτηση και πρότασεις για βελτίωση. Θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατόν.
Ευχαριστούμε
How Special... Team